Tuesday, September 21, 2010

SELAMAT HARI RAYA


Alhamdulillah...masih belum terlambat rasanya saya nak ucapkan selamat hari raya...
lama tak updated blog ni...maklumla bz...2 bulan outstation kat Sabah...sorila kalo sebarang pertnyaan yang diajukan tidak terjawab sebab mmg tak sempat nak buka email pon....lagipon kat sabah network tak bape nak stabil kekangan kerja juga membuatka saya tak sempat nak update blogshop ni......:) minta maaf kerana menghampakan beberapa sahabat yang bertanya tentang pump medela untuk 2 bulan yang lepas...memang saya xdapat restock sebab bekalan stock yang terputus hehehe...ayat aperla tue...buat-buat paham jerla....
hehehe....

P/S: SO kepada sahabat yang masih berminat mendapatkan medela harmony BNIB(medela pakej rm195)boleh buat tempahan sekarang...tinggal 4 ready stok dari 16 yang dipesan...Kepada Puan Ira yang menempah 10 pump medela dengan saya saya ucapkan ribuan terima kasih...

0 comments:

Post a Comment